haaaaaaaa~
hary nie lewat bagon ...
kerana semlam aku tydo kol 3..
kau ikot kan haty xnk tydo semlam
oleh kerana mama saya bising ,saya pon tydo lah ..
aishh byler laa abg aku nk bgon nie .anta aku g kolah =='
hary nie balek kelas lmbat sebab ade kela katering
ermmm ...
mlas nyeee rase nk hadap muke ex aku uh :DD
pape jelaa ..
k.laa nk g kolah dulu
byee ^___^
No comments:
Post a Comment